Premiär!

Jaha, då var det dags då,  första inlägget! - Bara för att jag letar efter ursäkter till att inte plugga, så där som man alltid gör. Eller ja, så där som jag alltid gör, i alla fall. ^_^
Igår var det oscarsgala och idag är det måndag. Jag följde inte galan en sekund, men den är liksom ändå svår att missa, ALLA tidningar skriver om den och visar stora bildreportage från röda mattan. ...Och jag måste erkänna, jag gillar också att kolla in klänningarna...  Men det är ändå milväga långt ifrån lika intressant som den bok jag läser just nu:

image1

Jag tror inte den behöver någon närmare presentation, titeln förklarar det mesta. Men tja, Rudolph har gjort ett kanonbra jobb...det känns nästan som om man vet allt om gnosticismen (eller i alla fall något om det mesta) efter att ha läst denna. ^_^ En grymt bra bok!  Läs den, vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0