Grått och vått.

Idag är en riktigt grå dag. Man ser knappt framför sig på grund av all fuktig dimma och de flesta isfläckar har förvandlats till vattenpölar. Idag är helt enkelt en bra dag att stanna inne på och mysa på. ...Gärna med en kopp kardemummakaffe, om jag får bestämma (och det får jag ju!). Om man inte vill köpa färdigt kardemummakaffe är det faktiskt väldigt enkelt att göra själv - krossa bara några kardemummakärnor och lägg i det tillsammans med kaffet innan ni kokar. Det blir supergott! 

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Vädret skiljer mycket på 40 mil. Här är det -10 och så kräksnöar det. Idag går jag inte ut om jag inte måste. Kardemummakaffe lät smaskigt, jag måste testa det nån gång :)

2009-02-08 @ 12:34:52
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0