Lördag 14/2.

Igår var det fredag den 13:e och skräckfilmsmaraton här hemma. Det tog dock slut väldigt fort, eftersom vi somnade sådär strax efter midnatt redan (hejja, goda vanor!). Men lite hann vi allt se ändå!
Simpsons fick inleda kvällen med tre Halloween-avsnitt . De är ju i och för sig långt ifrån läskiga, men fungerade bra som charmig uppvärmning. Sen såg vi såklart den första Jason-filmen (Fredag den 13:e) dagen till ära. Den var ju långt ifrån så häftig som jag gärna ville minnas att den var, men väldigt klassisk. ...Fast inte lika klassisk som filmen därefter - House on Haunted Hill med Vincent Price. Har ni inte redan sett den, så gör det! Den finns visst även i färg nu för tiden, men jag tror faktiskt att den svart-vita versionen gör sig bättre rent stämningsmässigt. 


...Sen somnade vi visst. Men skräckfilmsmaratonet fortsätter ikväll! För vad skulle kunna passa bättre, så här på alla hjärtans dag? ;)

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Nej nu hittar jag inte heller dig längre, jag fick söka på karln istället och då tror jag att jag fick napp. V. Vägen? Vore ju tråkigt om jag skickade helt fel ^^



Bilden funkar för mig, konstigt det där. 232.jpg" rel="nofollow">http://hem.bredband.net/b288032/Bild232.jpg Prövat kopiera? Han flyttar in i mitten av mars om inte husse ångrar sig och behåller honom. Det gör han helt rätt i i så fall men vi håller tummarna för en kurrmaskin till :)

2009-02-14 @ 12:35:38
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0