Nu - sista sucken innan stormen.

Nu är det dags att sova - och imorgon börjar allvaret! ...Det känns i och för sig som om jag har haft den tanken varje söndag hittills det här året (det låter för övrigt grymt dramatiskt och länge...om man inte har koll på dagens datum, förstås), men nu är det verkligen på riktigt också. Imorgon börjar veckan då det är dags att sätta igång med allt. Jag ser verkligen fram emot att börja skolan igen, nu när jag är tillbaka vid religionsstudierna och får läsa om roligare saker än den svenska skolans utveckling (som i och för sig är nyttig att kunna om man ska bli lärare, jag vet, men det är verkligen sååååå tråkigt att läsa om!). Sen, utöver att gå i skolan, ska jag även hinna med ett besök hos kiropraktorkliniken, ett besök hos frisören, ett besök hos Alexandra, tre besök hos biblioteket (egen schemalagd studietid - mycket viktigt!), två joggingturer i parken, tre pilates och yoga-pass, en vända till city, samt ett biobesök. Det låter väldigt mycket, tycker jag, men när man ser tiderna i kalendern så ser det faktiskt inte så farligt ut, tack och lov!


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Det låter mycket men ligger det bra fördelat och du inte känner dig stressad så är det ok. Ta det lugnt och se till att ha roligt bara :)

Och visa en bild efter du varit hos frisören ^^

2009-01-20 @ 11:06:35
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0