Äntligen fredag!

Nu har jag precis målat naglarna och som vanligt är det nästan lika mycket färg på bordet som på naglarna (och hela händerna för den delen), men jag vägrar att lära av mina misstag och struntar säkerligen i att lägga något skyddande papper under nästa gång också. Jag har helt enkelt för bråttom - alltid är det något som man kommer på att man vill pyssla med, antingen mitt i eller strax efter målandet (ofta försöker jag faktiskt plugga eller skriva på datorn samtidigt som jag målar...och som sagt, jag lär aldrig av mina misstag).  Nåväl, naglarna är nu lila - mission accomplished!


Snart är det dags att åka till Kafé 44 för att se på en spelning med vänner och bekanta. Karpis, Malum, Digression Assassins och Unspeakable Acts är det som spelar. Inte illa!
Imorgon blir det också spelning, men då på Klubb Gås där Saturnalia Temple kommer att spela. Kom dit, vet jag! Det kommer att bli kalas!



 

Mosaik med kapsyler (notera Cuba Cola-kapsylerna - smaskens!) på 44:an.

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Ja man kan köpa presentkort på hela Birsta City-gallerian så kan man köpa både smycken, kläder eller kaffe eller vad man nu känner för. Hur bra som helst! =D (enda problemet är att det blir så svårt att välja) ;)



Ja att griffelmåla dörren är förhoppningsvis jättesmart. Man kan ju lägga ett lager magnetfärg under också om man vill kunna sätta upp saker där. Vår dörr är blekgrön så den måste verkligen målas!



Spännande med spelningar, hoppas det går bra :)

2009-08-28 @ 22:25:37
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Och nej, inte såå kallt än men det lär väl bli väldigt snart... Har ni bättre väder? I så fall flyttar jag ner till dig! Eller så kan vi åka till Korsika eller nåt över vintern ;)

2009-08-28 @ 22:44:41
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0