Tappat perspektivet?

Jag gillar att ta kort - massor med kort! Men det går långa stunder mellan gångerna då jag faktiskt tar mig tid till att lägga in alla kort på datorn. Idag tog jag mig tid (och hittade kort ända från april!).
Vissa kort blir grymt bra, andra blir lagom mycket mindre bra. Ibland undrar man rent av vad-i-hela jag tänkte på under fotningen. Ofta är svaret att jag inte tänkte alls. Andra förklaringar kan vara att kameran ibland är långsam medan jag är för snabb, ibland är jag långsam och foto-objektet för snabbt...och ibland slinker man bara till lite med fingret (don't drink and shoot!). Undrar vad som kan förklara dessa bilder?


Vad sägs om en fin bild på mattan och väggen i hallen? Med toalettdörren på glänt, såklart.


Denna vägg hör hemma i sovrummet och är inte lika sned i verkligheten...


Mina spök-sockar sjunger på sista refrängen...men ack, så sköna de har varit!


Här kan man skymta huvudet på husets fruktbarhetsgubbe, Umbopo (och om hela Umbopo var i bild skulle ni förstå varför han utnämnts till fruktbarhetsgubbe...).


Saba passar på att visa sin bättre sida när blixten tar för lång tid... (Japp, nu finns äntligen ett tantriskt gethuvud här hemma, precis som jag önskade! Fast i praktiken är det inte mitt, utan en födelsedagspresent från mig till min kära.)

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Jag gissar att den övre var på en kissemiss som snabbt rymde! ;)

Och äntligen ett gethuvud. Hurra! :D

2009-08-23 @ 22:53:15
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0