Öronproppar - en av världens bästa uppfinningar?

Här sitter jag och försöker plugga; fem artiklar på engelska av den omständigare sorten (jag är fortfarande ganska dålig på det där med engelska facktermer, tyvärr) som angriper begreppet "ritual" från alla möjliga håll. Spännande va?
Samtidigt så löper katten för fulla muggar och Kosta spelar metal på hög volym (och nej, jag gnäller inte - klart mannen ska få lyssna!). Då är det bra att ha öronproppar. Jag gillar mina öronproppar.

Ps.
Shaktimattan gjorde verkligen jätteont. Jag hade frossa i nästan en timme efteråt. Men man vänjer sig, säger de. (Det är till och med ganska vanligt att man blir illamående de första gångerna, tydligen.) Så, jag får lita på dem och testa en gång till. ...Senare. Fast ärligt talat, det verkade faktiskt lovande; när den värsta smärtan hade gått över så blev det alldeles varmt och mer och mer behagligt. Men jag låg alldeles för kort tid för att hinna bli helt övertygad.

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Stackars Becka! :(



Grynet har varit och steriliserat sig nu så hon ska inte löpa mer och så har vi en siames på g ;)



Frossa av mattan till och med? Låter illa men då är den inte verkningslös iaf :P

2009-02-06 @ 17:36:58
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0