Borta bra, men hemma bäst?

Någon (gissa vem) påpekade för ett tag sedan min förmåga att alltid vilja lämna allt och åka utomlands så fort som möjligt när dagen har varit av den lite sämre sorten. När läxorna tråkiga, vädret är dåligt, eller när jag bara har vaknat på fel sida, så kläcker jag alltid ur mig lagom framåt kvällen (och då har jag även grubblat på det hela dagen!) att det verkligen är dags att lämna landet. Snacka om att vara förutsägbar...

Men å andra sidan är det faktiskt sant, det är verkligen på tiden! Idag känns Kanada som ett bra land...och det är ju jätteknäppt, vad i hela världen ska jag dit och göra?

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Jag vill rymma utomlands rätt ofta fast den här tiden på året är det inte Kanada som gäller utan snarare något varmare ställe ^^

2009-11-28 @ 15:56:05
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Tomas P

kolla på hockey..... och det är ju roligt...;)

2009-11-29 @ 23:02:18
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0