Mellow morning.

Idag är en solig och varm dag. Då passar det bra att börja dagen med en härlig frukt-frukost! Tyvärr hade jag inget Buddhaformat päron att lägga till (jag vet dock inte om jag hade vågat äta det ändå, så det gjorde inget), men med lite tur blir jag nog mätt ändå - jag äter ju för det mesta frukost två gånger (japp, jag är en hob). En av dem består alltid av gröt. Mums!
Balkongdörren står öppen så att det härliga vädret kan komma in och grannarna också får njuta av skivan med Edith Piaf som spelas på stereon. Kleo och Saba roar sig med att springa in och ut och jaga löv på gatan eller stå i dörröppningen och speja på alla förbigående.
Snart är det dags att tvätta, men först en promenad i solskenet (till affären, men det räknas ändå)! Sen blir det en riktig hemma-fixar-dag.

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Jag brukar ofta äta dubbelfrukost jag med. Bara de stora håriga fötterna som fattas ;)



Mysigt att kunna låta katterna vara ute lite, hur funkar det? De springer inte iväg långt?

2009-09-13 @ 16:34:36
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0