Morgonfynd!

Jag har funderat på en brun (fusk)skinnjacka ett tag. Idag slog jag till - Ellos.se hade en på rea som var svår att motstå.

250 pix för denna - inte illa!

 

Och eftersom jag har klackförbud nu för tiden (på grund av höften och ryggen) och endast äger ett par låga skor som inte går under benämningen tofflor eller sandaler, så slog jag till på ett par stövlar passande för hösten också. Även dem hittade jag på rean - 275 kronor (men jag fick dem för 192,50 kronor efter ytterligare rabatt) - absolut överkomligt, tycker jag! (Och ja, skorna är väl kanske inte direkt snygga egentligen, men de ser så grymt sköna ut - och det är helt klart good enough for me.)


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Grymt snygg jacka! Blev lite avis nu :D

Skorna ser också fina ut men det blir nån form av uggs för mig :)

2009-09-10 @ 18:30:52
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Tomas P

Jomen egentligen snygga skor oxå! tycker

2009-09-11 @ 08:04:04
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0