Söndag, sköna söndag.

Det har varit en fantastisk morgon! Jag känenr mig grymt bekväm (läs lat) och har tillbringat tiden med att läsa dagens tidningar, veckans mail och sörpla kaffe. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Katterna ligger i fotöljen och håller sovandes om varandra. Saba snarkar som en liten gris.
Har faktiskt pillat lite med bandloggan också (nej, det är inte mitt band). Den blir jättesnygg! Och på tal om band så funderar jag för övrigt på att sälja min bas. Det känns tungt. Men jag har tvingats inse att jag verkligen borde ha en som är storleken mindre. En Thunderbird är för tillfället högst upp på önskelistan.  Den här nedanför kommer från Gibson och går loss på 13995 kronor hos Musikbörsen. ...Så snälla tomten, vad sägs om en kompensation för den där hundvalpen jag aldrig fick?

(Bilder från music123.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0