The Entrance Band



Som ni vet är The Entrance Band ett av mina absoluta favoritband - ialla fall så är Prayer of Death en av mina absoluta favoritskivor. (Man kan sätta den på repeat i all oändlighet, den går inte att tröttna på!) Ändå har jag tydligen lyckats missa att en ny video släpptes för flera månader sedan!
Tyvärr måste jag ju säga att det inte alls låter lika exceptionellt fenomenalt och originellt (för att ordbajsa en smula) som förra skivan - det är faktiskt ett helt annat sound, till och med. Men ändå, det låter fortfarande hur bra som helst! Och videon, den är såklart helt spejsad! Precis som sig bör. :) Kolla in den, vet jag!



Seriöst, det låter ju så bra att man trillar baklänges!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0