Mina vänner kallar mig för hippie.

På min fars hemsida hittade jag de här fina fotona på mina föräldrar. Visst var de stiliga?


Och fortfarande, 40 år senare, är de minst lika stiliga! Med sådana gener i bagaget är man ju verkligen inte rädd för att bli gammal. (I alla fall när det gäller den fronten. De sociala aspekterna går ju att diskutera... Tur att det är val i år! Och att jag ännu är ung - i alla fall ung vuxen - och fortfarande har gott om tid på mig att försöka göra någon nytta här i - och framförallt för - världen. "Idealist - javisst!", ni vet... Jag har hört att det går över med åldern, men jag hoppas verkligen inte det. ^_^)

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Ooooh! Tjusiga! :D

2010-02-22 @ 08:02:03
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0