Twist & Tango

Mer romantiskt än så här kan det knappast bli. Jag gillar verkligen hur kängorna både känns alldeles malplacerade och helt perfekta samtidigt. Så vill jag se ut i höst!

Fast jag trivs ju inte i vitt och vill hellre ha den svarta versionen - och det känns ju jättefånigt när den vita faktiskt är så mycket finare! (Så jag hoppar över båda två så länge, tills jag har bestämt mig om jag vill ha den finare eller den "bekvämare" varianten. Förhoppningsvis har de hunnit sälja slut då, för jag behöver verkligen inte mer kläder.)

 

 

(Bilder från Ellos.se)


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Snygga! Den vita var hur söt som helst men den svarta kanske är mer användbar? Men de kanske hinner sälja slut så du får spara pengarna till nåt skojigare ;D



sortiment verkar vara bra, iaf det lilla jag har sett :)

Fejkuggsen är fjolårets från Skokanonen här. Jag slet ut ett par svarta från september till slutet av april men då hade jag på dem nästan varje dag och för de 300kr de kostade så kan jag inte alls klaga ^^



Jag gillade filmen. Inte alls lika Tarantinobrutal som jag var förberedd på heller. Stefan var inte lika förtjust men av mig får den väl godkänt :)

2009-09-06 @ 17:37:41
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0