Det blev ingen iPhone...

 

Att mobilen har låst sig i tid och otid och slagit av sig själv mitt i samtal kunde jag leva med, men när uppspelningen av musik också började krångla så blev det ett mobilköp direkt!

Jag gav Sony Ericsson ännu en chans och valde en Naite. Den är klädd i återvunnen plast och marknadsförs som "ett grönare och hållbarare alternativ". Låter som ett givet val, eller hur? ...Efter tidigare erfarenheter ska det dock bli spännande att se vilken innebörd de lägger i "hållbar"...


Leverans om 3-5 dagar. Jag kan knappt vänta! Det är så tråkigt att möta världen utan musik i öronen.


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Hihi, ja hållbar verkar inte vara mobilers grej riktigt ^^



Det hade varit skoj med Roskilde, men OJ vilket pris! :O

2010-04-21 @ 23:22:13
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Bengt-Göran

"Dra även ur laddaren ur vägguttaget för att spara energi."



...



Seriöst... det där får mig att vilja testa hållbarheten genom att slänga skiten i väggen och köpa en miljöovänlig full med kvicksilver!



Det tar ju en evighet att få bort den där jädra rutan! >_<

2010-07-08 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0