Thailand - here we come!


Jag har inte haft en riktig semester sedan gymnasiet. Det är åtta år sedan. Jag har jobbat varje jullov och sommarlov sedan dess och har jag inte jobbat så har jag pluggat (även under loven). En och annan festival har jag i och för sig varit på, men alla ni som varit på festvaler vet att det är så långt ifrån en semester man kan komma - man behöver snarare semester ännu mer efter en sån pärs. Hur som haver, för att komma till saken; jag har precis fått min första riktiga semester! En veckas hotellvistelse i Thailand är ingen dålig present. Tack, tack, tack så väldigt mycket! (Och ni förstår väl att när jag väl är där, så kommer jag nog att boka in mig minst en vecka till...minst!) Nu är det bara till att bestämma datum. Vad sägs om att vi åker imorgon? ;)

(Bilderna är lånade från käre fars hemsida.)

Kommentarer
Postat av: Zizzie

Oooooooh vad härligt!!! :D

2010-04-20 @ 23:26:53
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Peg

Fusk, fusk, fusk!

2010-04-21 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0