Hittills i sommar...

...har jag tillbringat flertalet mornar i Sundsvalls hamn, vilandes på en träbänk med blicken upp mot skyn. Jag har plockat smultron hemma hos min mor och far och tillsammans med min käresta haft både en och annan utflykt till vårt alldeles egna favoritställe i Hagaparken.


Med dessa utflykter i åtanke har jag bakat massor med kanelbullar (det var ju så mycket enklare än jag trodde!) - de är såklart obligatoriska i picknickkorgen! Vi har också hunnit äta enorma mängder potatissallad. Fast såklart, inte allt på en gång, utan lite då och då.

Jag måste också visa den fina tavlan vi fick här om dagen! Den är målad av min fars kusin, jag och min bror var på hans vernissage i våras. "Bild ur landskap", heter denna (och var inte med i utställningen). Jag tror att den kan komma att hamna i sovrummet, där passar färgerna perfekt!


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Vad härligt det ser ut! :D

2010-07-29 @ 14:20:09
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0