Satur(n)day.

Idag är nog första dagen på länge som jag verkligen kan säga att jag är helt ledig från plikter både vad gäller jobb och hushåll. Inte ens middag tänker jag laga (den står redan färdig i kylen...)! Studierna ligger också på hyllan idag. Och att bostadsrättsförrenings städdag pågår just nu...det gav maken och jag oss själva lov till att helt enkelt strunta i den här gången! För idag ska vi ha en riktig skön, slapp lördag. Det är vi värda! Först lite kaffe i sängen, sen beger vi oss ut på utflykt till Sundbyberg med skattjakt i second hand shoppar och en sen brunch på schemat. Senare ikväll blir det halloween-afton med spökhistorier och skräckfilm. Men innan dess ska jag minsann klämma in minst en timme yoga nidra. Min kropp har längtat efter den vilan. 


(Bild lånad från Strong Mind and Body.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0